Kurca.cz
nakupuje ve slevě... a monitoruje historii cen ve více než 10M produktů
Intex držák motoru 68624 572 CZK  -12% 
Držák Intex pro lodní motory

 

Jednoduchá konstrukce Intex pro montáž lodních motorů. Vhodné pro různý typy člunů řady - Challanger, Excursion, Mariner, Seahawk a další. 




- Na toto zadní čelo je možno po připevnění na člun našroubovat elektromotor

- Velmi jednoduchá montáž i demontáž

- Tvrzený plast

- Hliníkové opory

Příčný lodní motor Intex 12V 


 


Pokud hledáte lodní motor pro vaši nafukovací loď, rozhodně se zaměřte na lodní motor od firmy Intex. Jedná se o spolehlivý tichý lodní motor pro vaše vodní radovánky. Je ideálním doplňkem všech nafukovacích lodí z naší nabídky. Největší výhodou tohoto motoru je jednoznačně jeho cena a především pak snadná montáž, kterou lze velmi snadno provádět kdykoliv a kdekoliv. 




- Zabudovaný meřák stavu baterie

- Naklápěcí oj

- Velmi tichý chod

- Technologie odvádějící nečistoty z vrtule

- Pro sladkou i slanou vodu

- Jednoduchá montáž

- Napájení: 12 V

- Výkon: 420 W

- Síla v tahu: 40 lb

- Délka: cca 91 cm

- 5 rychlostí vpřed

- 3 rychlosti vzad

- Váha: cca 12 kg

- Baterie není součástí balení

Anderson konektor SY50 - set


 


Jedná se o 2-pólový výkonný konektor (50A), který se skládá ze dvou stejných, do sebe zapadajících protikusů (obojetné provedení). Jedná se o ideální doplněk pro všechny trakční baterie, kde je potřeba často baterii odpojovat nebo připojovat jiná zařízení. 

Tělo konektoru je vyrobeno z polykarbonátu šedé barvy. Uvnitř těla konektoru jsou měděné postříbřené kontakty, které zajišťují bezvadný přenos elektrické energie. 


Balení obsahuje 2 ks konektorů a 4 stříbrné koncovky na kabely

Přepěťová ochrana Maxima - set


 


Ochrana pro elektromotory Maxima, která zabezpečuje kontrolu přepětí a náhodných zkratů u trakční baterie. Její životnost je mnohem delší než klasické pojistky. Na rozdíl od pojistky, která se při svém zapůsobení zničí a musí být vyměněna, lze přepěťovou ochranu použít opakovaně. Stačí zamáčknout tlačítko, které při zapůsobení přepěťové ochrany vyskočí a obnovit tak elektrický obvod.


Přepěťová ochrana je dodávána jako set - vč. Anderson konektoru SY50 a kabelů s kabelovými oky.

Suzuki DF2.5L Lodní motor 21273 CZK  -8% 
Kompaktní a přenosný přívěsný motor. S hmotností pouhých 30 liber (13 kg) vytváří dostatek energie, zároveň zůstává pozoruhodně jednoduchý a spolehlivý.Ultra nízké emiseJeden z nejlehčích přívěsných motorů SuzukiStartovací šňůru se zapalováním Pointless lze snadno vytáhnoutPro pozoruhodný výkon není nutná žádná baterieNÁDRŽIntegrovaná horní palivová nádrž a stejnosměrný ventil dodává palivo pomocí gravitace.SKLADOVÁNÍKonstrukce umožňuje složit přívěsný motor ze člunu a umístit jej na kteroukoli z jeho 3 stran pro pohodlné uskladnění.
Maximální pracovní otáčky RPM: 5250 - 5750
Převodový poměr: 2,15:1
Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic
Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt
Počet válců: 1
Délka nohy (cm): 50.8
Výkon HP: 1,8
Země původu: Thajsko
Startování: Manuál
Objem palivové nádrže: 1 L
Výkon (HP/kW): 45048
Typ motoru: OHV
Trimovací polohy: 3
Kapacita olejové náplně: 0,38 L
Hmotnost netto (kg): 14.0
Palivový systém: Carburetor
Alternátor: Ne
Navrženo v: Japonsko
Řízení: Ruční
Řazení: F-N
Objem (cm3): 68.0
Výfuk: Above Prop Exhaust
Výběr vrtule: 5.3/8''
Zapalování: Digital CDI
Vrtání x zdvih mm: 48 x 38
MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním

Suzuki DF 5A L Lodní motor 36787 CZK  -9% 
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností. Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory. ** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída
Výběr vrtule: 6'' - 7''
Převodový poměr: 1,92:1
Typ motoru: OHC
Navrženo v: Japonsko
Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48
Objem palivové nádrže: 1 L
Hmotnost netto (kg): 24.5
Výkon (HP/kW): 5.0
Počet válců: 1
Chladící systém: Fresh Water Flushing System
Řízení: Ruční
Palivový systém: Carburetor
Maximální pracovní otáčky RPM: 4500 - 5500
Kapacita olejové náplně: 0,7 L
Řazení: F-N-R
Zapalování: Digital CDI
Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic
Alternátor: 12V 5A (Option)
Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt
Výkon HP: 3,7
Výfuk: Above Prop Exhaust
Objem (cm3): 138.0
Délka nohy (cm): 50.8
Trimovací polohy: 5
Startování: Manuál
MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním
Země původu: Thajsko

Suzuki DF 6A S Lodní motor 38478 CZK  -8% 
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností. Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory. ** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída
Země původu: Thajsko
MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním
Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48
Maximální pracovní otáčky RPM: 4750 - 5750
Kapacita olejové náplně: 0,7 L
Převodový poměr: 1,92:1
Navrženo v: Japonsko
Palivový systém: Carburetor
Výfuk: Above Prop Exhaust
Řízení: Ruční
Počet válců: 1
Objem (cm3): 138.0
Chladící systém: Fresh Water Flushing System
Zapalování: Digital CDI
Výkon HP: 4,4
Trimovací polohy: 5
Objem palivové nádrže: 1 L
Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic
Výběr vrtule: 6'' - 7''
Výkon (HP/kW): 6.0
Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt
Hmotnost netto (kg): 23.5
Řazení: F-N-R
Typ motoru: OHC
Startování: Manuál
Alternátor: 12V 5A (Option)
Délka nohy (cm): 38.1

Suzuki DF 6A L Lodní motor 39572 CZK  -9% 
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností.Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory.** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída
MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním
Země původu: Thajsko
Výfuk: Above Prop Exhaust
Převodový poměr: 1,92:1
Zapalování: Digital CDI
Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic
Počet válců: 1
Chladící systém: Fresh Water Flushing System
Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt
Palivový systém: Carburetor
Objem (cm3): 138.0
Kapacita olejové náplně: 0,7 L
Alternátor: 12V 5A (Option)
Objem palivové nádrže: 1 L
Délka nohy (cm): 50.8
Hmotnost netto (kg): 24.5
Navrženo v: Japonsko
Výkon (HP/kW): 6.0
Výběr vrtule: 6'' - 7''
Výkon HP: 4,4
Maximální pracovní otáčky RPM: 4750 - 5750
Řízení: Ruční
Řazení: F-N-R
Startování: Manuál
Trimovací polohy: 5
Typ motoru: OHC
Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48

Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností.Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory.** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída
Typ motoru: OHC
Kapacita olejové náplně: 0,7 L
Počet válců: 1
Alternátor: 12V 5A (Option)
Objem (cm3): 138.0
Zapalování: Digital CDI
Palivový systém: Carburetor
Převodový poměr: 1,92:1
Objem palivové nádrže: 1 L
Startování: Manuál
Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt
Řazení: F-N-R
Chladící systém: Fresh Water Flushing System
Hmotnost netto (kg): 24.5
Výkon HP: 4,4
Maximální pracovní otáčky RPM: 4750 - 5750
Trimovací polohy: 5
Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic
Délka nohy (cm): 50.8
Výfuk: Above Prop Exhaust
Řízení: Ruční
Navrženo v: Japonsko
Výběr vrtule: 6'' - 7''
Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48
Výkon (HP/kW): 6.0
Země původu: Thajsko
MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním

Bezpečnostní zámek pro venkovní motory. Délka 330mm, materiál: nerez 316A
Délka: 330 mm
Země původu: Itálie