Kurca.cz
nakupuje ve slevě... a monitoruje historii cen ve více než 10M produktů
Intex držák motoru 68624 569 CZK  -12% 
Držák Intex pro lodní motory

 

Jednoduchá konstrukce Intex pro montáž lodních motorů. Vhodné pro různý typy člunů řady - Challanger, Excursion, Mariner, Seahawk a další. 




- Na toto zadní čelo je možno po připevnění na člun našroubovat elektromotor

- Velmi jednoduchá montáž i demontáž

- Tvrzený plast

- Hliníkové opory

Anderson konektor SY50 - set


 


Jedná se o 2-pólový výkonný konektor (50A), který se skládá ze dvou stejných, do sebe zapadajících protikusů (obojetné provedení). Jedná se o ideální doplněk pro všechny trakční baterie, kde je potřeba často baterii odpojovat nebo připojovat jiná zařízení. 

Tělo konektoru je vyrobeno z polykarbonátu šedé barvy. Uvnitř těla konektoru jsou měděné postříbřené kontakty, které zajišťují bezvadný přenos elektrické energie. 


Balení obsahuje 2 ks konektorů a 4 stříbrné koncovky na kabely

Přepěťová ochrana Maxima - set


 


Ochrana pro elektromotory Maxima, která zabezpečuje kontrolu přepětí a náhodných zkratů u trakční baterie. Její životnost je mnohem delší než klasické pojistky. Na rozdíl od pojistky, která se při svém zapůsobení zničí a musí být vyměněna, lze přepěťovou ochranu použít opakovaně. Stačí zamáčknout tlačítko, které při zapůsobení přepěťové ochrany vyskočí a obnovit tak elektrický obvod.


Přepěťová ochrana je dodávána jako set - vč. Anderson konektoru SY50 a kabelů s kabelovými oky.

Maxima P 58 LB 4744 CZK  -14% 
Lodní elektromotor je kombinací nízké spotřeby a dlouhé výdrže. Motor představuje variantu lodního elektromotoru, který je určen pro nafukovací čluny. Je vhodný pro použití ve sladké ale i ve slané vodě. Motor je vyroben z kvalitních materiálů, což zajišťuje perfektní výkon. Jeho instalace je velmi jednoduchá. Ovládá se pomocí řídící tyče. Součástí balení jsou také kvalitní bateriové svorky, které zajišťují pevné připojení k baterii a minimalizují ztráty výkonu. Připojovací kabely disponují konektorem značky Anderson. V případě potřeby je tak možné motor jednoduše a rychle odpojit od baterie. Díky konektoru je také možné k baterii připojit i jiná zařízení, například sonar nebo echolot.
 
Vlastnosti:

Hmotnost: 12,5 Kg
Délka tyče: 76 cm
Délka kabelu: 150 cm
Maximální výkon: 612 W
Počet rychlostí vzad: 3
Počet rychlostí vpřed: 5
Vhodný pro lodě s délkou: 4,5 - 5,1 m
Maximální rychlost: 8 - 10 km / h
Napětí a proud: 12 V / 51 A
Síla tahu: 58 lb / 26,31 Kg
Doporučená kapacita baterie: 100 AH
Výkon v jednotlivých rychlostech:

F1: 110 W
F2: 230 W
F3: 350 W
F4: 418 W
F5: 612 W



 
Obsah balení:

Lodní motor s rukojetí
1,5 m dlouhé kabely s konektory Anderson
Bateriové svorky
Třílistá vrtule s osou a motýlovou maticí

Adaptér součástí: Ne
Země původu: Čína
Typ motoru: 58 LB
Výkon (lbs): 58.0
Napětí: 12 V
Délka shaftu: 30'' (76 cm)
Výkon: 612 W
Výkon (Watt): 612.0

StingRay XR4 Black 6565 CZK  -8% 
StingRay XR4 Hydrofoil je navržen tak, aby poskytoval maximální zdvih, stabilizoval loď během rozjezdu a jízdy a rychleji ji dostal do skluzu i při nižších rychlostech – což vede k výrazné úspoře paliva!Porpoising, chinewalking, kavitace a naklánění jsou nyní redukovány nebo eliminovány – stabilizuje loď a poskytuje bezpečnější a pohodlnější jízdu. Pro čluny, které táhnou například wakeboardisty, StingRay XR4 Hydrofoil pomáhá rychleji je vytáhnout, vyhlazuje brázdu pro příjemnější tahání a zvyšuje viditelnost pro řidiče.Lodě typu runabouts a centre console směřující do oceánu budou těžit z maximálního zdvihu, který jim poskytne StingRay XR4 Hydrofoil. Sklopená křídla také těsně obklopují prop, což z něj činí ideální řešení pro lodě, které mají problémy s kavitací – běžný problém, který se vyskytuje na pontonových a tritonových lodích. Designový balíček nové generace poskytuje nejpokročilejší grafiku v odvětví a zároveň doplňuje styl, který naleznete na nových přívěsných motorech. Metoda 2-šroubové instalace je nejbezpečnější a nejjednodušší v tomto odvětví, dává vám jistotu a klid na vodě. StingRay XR4 Hydrofoil, zkonstruovaný s nejnovější technologií hydrofoil, poskytuje špičkové zvýšení výkonu, styl nové generace a úsporu paliva – díky čemuž je jedním z nejvýkonnějších doplňků, které můžete přidat ke své lodi!ROZSAH HP: 40-300ÚROVEŇ ZDVIHU: 3 = MaximumTYP INSTALACE: 2-ŠROUBVLASTNOSTI / VÝHODY:Rychleji dostane loď do skluzuUdrží lodě ve skluzu i při nižších rychlostechZlepšuje holeshotyMaximalizuje stabilizaciŠetří palivoPodporuje bezpečnost zvýšením viditelnosti při nižších rychlostechSnižuje chinewalking, porpoising, kavitaci a naklánění
Barva podle výrobce: Black
Délka: 61 cm
Výška: 8 cm
Šířka: 55 cm
Hmotnost: 2,50 kg
Barva: Černá
Země původu: USA

Maxima X150 6130 CZK  -11% 
Lodní elektromotor Maxima® X150


 


Tichý a spolehlivý parťák s bonusy


Nafukovací člun je skvělá a zábavná věc. Ale mnohem lepší je nafukovací člun s motorem! Bez větší námahy se rychle a snadno přesunete i tam, kde by vaše fyzické síly dávno selhaly. K velké oblibě Lodního motoru Maxima X150 brushless přispěla jeho velmi snadná instalace, tichý a bezproblémový chod díky opravdu prověřeným materiálům, které obstojí ve sladké i ve slané hawajské vodě. Příjemným bonusem je nízká spotřeba, dlouhá výdrž a snadné ovládání elektromotoru pomocí řídicí tyče. V balení najdete také kvalitní bateriové svorky a připojovací kabely s konektorem. Ten mimo jiné umožňuje jednoduché připojení jiných zařízení jako je např. sonar či echolot.


Baterie není součástí balení.

Kompletní balení obsahuje: 



-
Lodní motor s rukojetí, typ brushless

-
Tříllistá vrtule s osičkou a motýlovou maticí

-
1,5 m dlouhé kabely s pevnými svorkami




 





Základní parametry elektromotoru:



-
Bezrychlostní motor

-
Model brushless

-
Plynulá regulace rychlosti od minima do maxima

-
Třílistá vrtule

-
Odolná kompositová sklolaminátová řídící tyč

-
Odolný slané vodě

-
Ukazatel stavu baterie - 30/70/100 %

-
Velmi tichý a ekonomický chod

-
Snadno nastavitelná hloubka a úhel ponoru

-
Hliníkový upínací a naklápěcí mechanismus motoru

-
Ekologický provoz bez spalin a splodin

-
Kvalitní bateriové svorky součástí balení

-
Připojovací kabely o délce 1,5 m



























Technické parametry elektromotoru:


 



-
Vhodný pro lodě o délce 4,5 - 5 m

-
Délka připojovacích kabelů: 150 cm

-
Pevné konektory

-
Výstupní výkon: 600W

-
Síla tahu 80 lb / 36,29 kg

-
Napětí 12 V

-
Doporučená kapacita baterie: 100 AH  









Technické parametry pro elektromotor Maxima® X150





 Síla v tahu

Síla v tahu v kg

Napětí a proud

 Max. výkon



80 lbs

 36,29 kg

 12 V | 50 A

600 W






 






 



 Splňuje evropskou směrnici na ochranu životního prostředí RoHS







Certifikát CE







 

Suzuki DF 5A L 36634 CZK  -9% 
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností. Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory. ** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída
Palivový systém: Carburetor
Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48
Alternátor: 12V 5A (Option)
Výkon HP: 3,7
Kapacita olejové náplně: 0,7 L
Počet válců: 1
Chladící systém: Fresh Water Flushing System
Zapalování: Digital CDI
Maximální pracovní otáčky RPM: 4500 - 5500
Výfuk: Above Prop Exhaust
Převodový poměr: 1,92:1
Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt
Trimovací polohy: 5
Navrženo v: Japonsko
Startování: Manuál
Řazení: F-N-R
Výkon (HP/kW): 5.0
Výběr vrtule: 6'' - 7''
Hmotnost netto (kg): 24.5
Délka nohy (cm): 50.8
Objem palivové nádrže: 1 L
Objem (cm3): 138.0
Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic
Země původu: Thajsko
Typ motoru: OHC
MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním
Řízení: Ruční

Suzuki DF 6A S 38318 CZK  -8% 
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností. Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory. ** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída
Řízení: Ruční
MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním
Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic
Typ motoru: OHC
Země původu: Thajsko
Navrženo v: Japonsko
Palivový systém: Carburetor
Hmotnost netto (kg): 23.5
Objem palivové nádrže: 1 L
Výfuk: Above Prop Exhaust
Zapalování: Digital CDI
Trimovací polohy: 5
Výběr vrtule: 6'' - 7''
Počet válců: 1
Výkon HP: 4,4
Délka nohy (cm): 38.1
Startování: Manuál
Objem (cm3): 138.0
Maximální pracovní otáčky RPM: 4750 - 5750
Výkon (HP/kW): 6.0
Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48
Převodový poměr: 1,92:1
Kapacita olejové náplně: 0,7 L
Řazení: F-N-R
Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt
Chladící systém: Fresh Water Flushing System
Alternátor: 12V 5A (Option)

Suzuki DF 6A L 39407 CZK  -9% 
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností.Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory.** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída
Země původu: Thajsko
Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic
Typ motoru: OHC
Řízení: Ruční
MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním
Převodový poměr: 1,92:1
Objem (cm3): 138.0
Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48
Hmotnost netto (kg): 24.5
Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt
Délka nohy (cm): 50.8
Maximální pracovní otáčky RPM: 4750 - 5750
Trimovací polohy: 5
Kapacita olejové náplně: 0,7 L
Počet válců: 1
Výkon (HP/kW): 6.0
Zapalování: Digital CDI
Navrženo v: Japonsko
Výběr vrtule: 6'' - 7''
Výfuk: Above Prop Exhaust
Řazení: F-N-R
Chladící systém: Fresh Water Flushing System
Palivový systém: Carburetor
Výkon HP: 4,4
Objem palivové nádrže: 1 L
Startování: Manuál
Alternátor: 12V 5A (Option)

Suzuki DF 6A L White 40299 CZK  -9% 
Populární série DF6 / 5 / 4 byla přepracována na lehké a kompaktní modely s vynikající manévrovatelností.Výrazné změny vycházejí z oblíbeného designu krytu motoru, který se již objevil na modelech DF20A / 15A / 9,9B a DF30A / 25A. Nová barva těla Nebular Black vytváří stylový design. Snaha o pokrok se řídila vývojovými koncepcemi ''nízké hmotnosti'' a ''lehkého provozu.'' Generální změnou stávajícího designu se dosáhlo komplexní snížení hmotnosti a zlepšená provozuschopnost. Zvýšili jsme efektivnost paliva prostřednictvím odvážného přepracování mazacího systému, počínaje prvním olejovým filtrem ve své třídě** a použitím klikového hřídele. DF6A, DF5A a DF4A, vybavené funkcemi, jako je integrovaná horní palivová nádrž pro lepší údržbu, nový systém naklápění a snadno uchopitelná rukojeť pro přenášení, se osvědčí v různých provozních podmínkách, DF6A, DF5A a DF4A se etablovaly jako standard pro závěsné lodní motory.** 4,42 kW (6,0 k) / 3,68 kW (5,0 k) / 2,94 kW (4,0 k) třída
Výfuk: Above Prop Exhaust
Navrženo v: Japonsko
Objem (cm3): 138.0
Vrtání x zdvih mm: 60,4 x 48
Maximální pracovní otáčky RPM: 4750 - 5750
Výkon (HP/kW): 6.0
Alternátor: 12V 5A (Option)
Chladící systém: Fresh Water Flushing System
Hmotnost netto (kg): 24.5
Počet válců: 1
Palivový systém: Carburetor
Délka nohy (cm): 50.8
Řazení: F-N-R
Objem palivové nádrže: 1 L
Kapacita olejové náplně: 0,7 L
Trimovací polohy: 5
Převodový poměr: 1,92:1
Výběr vrtule: 6'' - 7''
Metóda Trimu a odklonu: Manual Trim and Tilt
Zapalování: Digital CDI
Startování: Manuál
Výkon HP: 4,4
Doporučený olej: Suzuki Marine 4-Stroke Engine Oil SAE 10W-40 Semi-Synthetic
Země původu: Thajsko
Typ motoru: OHC
Řízení: Ruční
MOTOR BEZ OLEJE !: OLEJ MUSÍ BÝT PŘIDÁN před prvním spuštěním