Analýza obsahu mediálních sdělení - Irena Reifová

Analýza obsahu mediálních sdělení - Irena Reifová

Značka: Karolinum

CZK 148.00
30 Nejnižší cena za 30 dní: CZK 148.00

Dostupnost: in stock

Zobrazit v obchodě

Dostupné v dalších obchodech

Popis produktu

První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné sféry, ukazují způsoby kvantitativního rozboru masově mediovaných sdělení a vyhodnocování zpravodajství. Druhá část knihy přináší konkrétní výsledky projektu, který se zabýval zobrazováním tzv. vánoční krize v České televizi na přelomu let 2000 a 2001 ve zpravodajství Českého rozhlasu.

Specifikace

  • Stav: new
  • Typ produktu: Knihy > Odborná literatura > Společenské vědy > Sociologie
  • GTIN/EAN: 9788024619804
  • Prodejce/Program: KnihyDobrovsky.cz

Další produkty