
Analýza obsahu mediálních sdělení - Irena Reifová
Značka: Karolinum
Dostupnost: in stock
Dostupné v dalších obchodech
Popis produktu
První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlangenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s katedrou masové komunikace IKSŽ a Centrem mediálních studií FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné sféry, ukazují způsoby kvantitativního rozboru masově mediovaných sdělení a vyhodnocování zpravodajství. Druhá část knihy přináší konkrétní výsledky projektu, který se zabýval zobrazováním tzv. vánoční krize v České televizi na přelomu let 2000 a 2001 ve zpravodajství Českého rozhlasu.
Specifikace
- Stav: new
- Typ produktu: Knihy > Odborná literatura > Společenské vědy > Sociologie
- GTIN/EAN: 9788024619804
- Prodejce/Program: KnihyDobrovsky.cz