Média v meziválečné publicistice - Martin Charvát, Jan Jirák

Média v meziválečné publicistice - Martin Charvát, Jan Jirák

Značka: Togga

CZK 206.00
30 Nejnižší cena za 30 dní: CZK 206.00

Dostupnost: in stock

Zobrazit v obchodě

Dostupné v dalších obchodech

Popis produktu

Kolektivní monografie Média v meziválečné publicistice se zaměřuje na reflexi povahy publicistické produkce v meziválečném období, kdy dochází k prolínání rolí literáta/spisovatele a žurnalisty. První část knihy tvoří studie analyzující dobové představy o pojetích žurnalistiky, zde se autoři opakovaně obrací k dílu Karla Čapka (a dalších). Druhá část knihy je věnována výkladu toho, jakým způsobem dochází v literárních textech (v "dětské" literatuře a (anti)-utopické literatuře) k popisu nástupu "nových" médií (či proměny role a postavení médií tištěných), a to nikoliv pouze ve formě odkazování na ně, ale také co se týče jejich funkce dějotvorné. Monografie, vydaná v rámci projektu Vědecko-výzkumného záměru MUP, volně navazuje na publikaci Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918-1938, která vyšla v roce 2018.

Specifikace

  • Stav: new
  • Typ produktu:Společnost
  • GTIN/EAN: 9788074761799
  • Prodejce/Program: KnihyDobrovsky.cz

Podobné produkty

Další produkty