Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami - Jana Čeňková, Barbora Osvaldová

Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami - Jana Čeňková, Barbora Osvaldová

Značka: Academia

CZK 237.00
30 Nejnižší cena za 30 dní: CZK 237.00

Dostupnost: in stock

Zobrazit v obchodě

Dostupné v dalších obchodech

Popis produktu

Česká publicistika mezi dvěma světovými válkami procházela obdobím nebývalého rozkvětu. Kniha se zaměřuje na významné publicistické žánry tohoto období (např. komentář, úvodník, fejeton, sloupek, reportáž, recenze) a sleduje i literární časopisy té doby. Představuje celou řadu výrazných kulturních osobností (např. bratry Čapkovy, E. Basse, K. Poláčka, F. Peroutku či B. Fučíka), které formovaly kulturní a mnohdy i politické dění za první republiky. Text je doplněn bohatým obrazovým materiálem, přibližujícím nejen tyto osobnosti, ale i titulní strany nejfrekventovanějších novin a časopisů.

Specifikace

  • Stav: new
  • Typ produktu: Knihy > Odborná literatura > Společenské vědy > Literární vědy a lingvistika
  • GTIN/EAN: 9788020027542
  • Prodejce/Program: KnihyDobrovsky.cz

Podobné produkty

Další produkty