
Česká literatura a nová média - Karel Piorecký
Značka: Academia
Dostupnost: in stock
Dostupné v dalších obchodech
Popis produktu
Od druhé poloviny devadesátých let 20. století je literatura šířena nejen prostřednictvím tištěných a audiovizuálních médií, ale využívá zároveň bezbřehý a dynamicky se vyvíjející prostor internetu. Nové digitální technologie zasáhly jak do procesu tvorby literárního textu, tak do procesu jeho recepce - a nenechaly beze změny ani principy, podle nichž dosud fungovala literatura jako komplexní komunikační systém. V čem se liší způsob tvorby a zveřejnění literárního díla v podobě textu digitálního a tištěného? Jak se změnila pozice čtenáře v prostředí interaktivních médií? Je vztah české literatury k novým médiím v nadnárodním kontextu v něčem specifický? A jde skutečně o revoluční změny, nebo jen o obměny starších literárních forem přenesených do nového prostředí?
Specifikace
- Stav: new
- Typ produktu: Knihy > Odborná literatura > Společenské vědy > Literární vědy a lingvistika
- GTIN/EAN: 9788020025784
- Prodejce/Program: KnihyDobrovsky.cz