
Slovník moderního manažera - Jaroslav Beneš
Značka: Beneš Jaroslav
Dostupnost: in stock
Dostupné v dalších obchodech

Slovník moderního manažera - Jaroslav Beneš
Dostupnost: in stock


Slovník moderního manažera
Dostupnost: in_stock

Slovník moderního manažera (Základní pojmy z marketingu a managementu) - kniha z kategorie Vysoké školy
Dostupnost: backorder
Popis produktu
Marketing a management jsou vědy, které se neustále vyvíjejí a mění se i jejich terminologie. Zde autor vychází ze současného moderního poznání. Slovní zásoba specifických anglických pojmů usnadňující komunikaci vede k větší efektivitě, upřesnění významu a porozumění manažerů po celém světě. Základní slovíčka v publikaci uvedená by měla patřit k mentální výbavě každého studenta a absolventa vyšší odborné školy a vysoké školy bez ohledu na studovaný obor. Je třeba si uvědomit, že jasná, odborná terminologie nevznikla a nepoužívá se proto, aby zmátla, či zkomplikovala rétoriku lidí prostřednictvím použití komplikovaného jazyka, nýbrž aby usnadnila jeho komunikaci. Čtenáře musím upozornit, že se nejedná o klasický překladový slovník, ale slovník, kde se kombinují české a anglické pojmy, a tím se vytváří pojmový a výkladový slovník. Cílovou skupinou jsou všichni, kteří mají zájem vědět, znát a poznat něco nového a v moderních pojmech se dynamicky orientovat. Pro zábavu v závěru autor uvádí několik slovíček, které dnešní manažeři při běžném styku používají, a tím je vidět, že i management je bohatý na parodie, slangy i žargony, a tím slouží k pobavení čtenáře.
Specifikace
- Stav: new
- Typ produktu:Marketing > Management
- GTIN/EAN: 9788087252017
- Prodejce/Program: KnihyDobrovsky.cz