
Malé experimenty - Anne-Laure Le Cunff
Značka: Jan Melvil publishing
Dostupnost: in stock
Dostupné v dalších obchodech
Popis produktu
Kolikrát jste už slyšeli, že musíte mít jasný plán? Co všechno jste obětovali cílům, které jste si ani sami nezvolili? A kdy naposledy jste se učili něco nového jen proto, že vás to opravdu zajímalo?Anne-Laure Le Cunff, bývalá manažerka Googlu, opustila kariérní dráhu, aby přehodnotila, co skutečně znamená být úspěšný. V této knize vás zve k přijetí experimentálního přístupu k životu – takového, který nevychází z tlaku na výkon, ale z vědomé zvědavosti.Kniha propojuje neurovědu, filozofii a osobní příběh autorky, která prošla selháním ve startupu, tvůrčí krizí i vyhořením. Díky těmto zkušenostem vytvořila nový způsob, jak nahlížet na osobní růst, a nabízí konkrétní nástroje, s jejichž pomocí můžete: snadněji zvládat nejistotu, znovu objevit radost z učení, pěstovat produktivitu, která vás nevyčerpá, ale posílí. V knize se mimo jiné dozvíte: Prokrastinace není lenost — často signalizuje emocionální nebo smyslový nesoulad. Lineární cíle mohou vést ke strachu, toxické produktivitě a vyhoření. Každodenní malé experimenty vám umožní získávat cenné odpovědi bez velkého rizika. Když všechno vnímáte jako experiment, selhání prakticky neexistuje. Nemusíte jít za smyslem — zvědavost vás k němu může dovést sama. Zapomeňte na cizí představy o tom, co je pro vás dobré. S pomocí praktických a vědecky podložených nástrojů si můžete vytvořit život jedinečný a autentický — takový, který bude patřit jen vám.Anne-Laure Le Cunff (*1978) je neurovědkyně francouzsko-alžírského původu a zakladatelka vzdělávací komunity Ness Labe. Po úspěšné kariéře manažerky v Googlu se rozhodla vrátit na akademickou půdu a získala doktorát z psychologie a neurovědy na King's College.Ve své práci zkoumá propojení zvídavosti, neurovědy, psychologie a technologií. Věnuje se vědecky podloženým strategiím pro efektivní využívání mysli, zvládání nejistot a podporu celoživotního učení. Publikuje v odborných časopisech i médiích jako WIRED, Forbes či Rolling Stone. Její newsletter o kreativitě, učení a vědomé produktivitě odebírá více než 120 000 čtenářů po celém světě.
Specifikace
- Stav: new
- Typ produktu:Knihy > Naučná literatura > Rozvoj osobnosti > Produktivita a úspěch > Time management
- GTIN/EAN: 9788075552655
- Prodejce/Program: KnihyDobrovsky.cz