O nových médiích, modularitě a simulaci - Martin Charvát
Značka: Togga
Dostupnost: in stock
Dostupné v dalších obchodech
                                    O nových médiích, modularitě a simulaci - Martin Charvát
Dostupnost: in stock
                                    O nových médiích, modularitě a simulaci - Martin Charvát - kniha z kategorie Marketingová komunikace
Dostupnost: backorder
                                    
                                        
                                    O nových médiích, modularitě a simulaci
Dostupnost: in_stock
Popis produktu
Kniha O nových médiích, modularitě a simulaci je nesena analýzou vztahu mezi člověkem a moderní technologií, přičemž důvod pro zaměření se na počítačové médium je ve své podstatě jednoduchý: počítač determinuje nové formy zkušenosti (simulace, virtuální realita), pro něž je zásadní princip modularity. V rámci kyberprostoru totiž nejde o poznání transcendentního typu, ale o rhizomatické uspořádání afektů a střepů kultury, respektive zlomků vědomostí a znalostí, které volně plují v nelidském prostoru graficky strukturovaného pole. A jestliže motorizované stroje konstituovaly "druhý věk" technických strojů, nyní žijeme v době kybernetických a informačních strojů, které vytváří "člověkastroj", modulární propojení dvou oblastí, které již není založené na kategoriích užití či jednání, ale na vzájemné intimní komunikaci; jedná se o aparalelní evoluci organismu a stroje. Předložená kniha, kterou lze chápat jako příspěvěk k analýze fyziognomie současné (digitální) kultury a společnosti, se zaměřuje na dvě oblasti: na "novost" digitálních technologií a na vyjasnění teze o pojetí média jako extenze, která vede k fenoménům umělé augmentace či existence kyborgů.
Specifikace
- Stav: new
 - Typ produktu:Knihy > Odborná literatura > Počítače a Internet > Umělá inteligence
 - GTIN/EAN: 9788074761218
 - Prodejce/Program: KnihyDobrovsky.cz