Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová
Značka: Grada
Dostupnost: in stock
Dostupné v dalších obchodech
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová
Dostupnost: in stock
Psychologie reklamy
Dostupnost: in_stock
Kniha: Psychologie reklamy od Vysekalová Jitka
Dostupnost: in_stock
Psychologie reklamy - Jitka Vysekalová a kolektiv - kniha z kategorie Marketing
Dostupnost: in_stock
Popis produktu
Jakou reklamu váš zákazník preferuje? Co se mu líbí a co naopak odmítá? Jak na něho působí konkrétní obraz či zvuk? Jak vytvořit účinnou reklamu a jak její účinnost zjistit? Na tyto a další otázky vám odpoví již 5. vydání úspěšné publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou autoritou v oblasti psychologie reklamy. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy a nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.Publikace přináší aktuální informace o reklamě, jejím působení a efektivnosti. Věnuje se například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se nových poznatků o účinnosti reklamy na internetu a sociálních sítích, neuromarketingu, významu emocí i sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři získají také nejnovější údaje o reklamě v denících, časopisech, rozhlase a televizi. Aktualizované vydání je doplněno o nové příklady a výsledky dlouhodobého reprezentativního výzkumu postojů české veřejnosti k reklamě.
Historie cen (posledních 90 dní)
Specifikace
- Stav: new
- Typ produktu:Knihy > Odborná literatura > Společenské vědy > Psychologie
- GTIN/EAN: 9788027136544
- Prodejce/Program: KnihyDobrovsky.cz