
Spotřební imaginace státního socialismu - kolektiv autorů, Lucie Česálková, Ondřej Táborský
Značka: AKROPOLIS,Národní muzeum
Dostupnost: in stock
Dostupné v dalších obchodech
Popis produktu
Socialistická reklama je často nahlížena jako nesmysl, protimluv, nebo přinejmenším paradox. V poválečném Československu, podobně jako v dalších zemích východní Evropy, se nicméně jednalo o etablovaný obor zaměstnávající desetitisíce kreativních pracovníků různých dílčích zaměření, jehož činnost byla minimálně od šedesátých let podložena výzkumy trhu, publika i účinnosti propagačních prostředků. Kolektivní monografie Spotřební imaginace státního socialismu přistupuje k poválečné reklamě jako k formě komunikace, v níž se specificky protínají zájmy státní hospodářské politiky v oblasti průmyslu a obchodu, spotřební kultura, umělecký svět a proměňující se podmínky mediálního provozu. Výpravná publikace představuje jak klíčové instituce, osobnosti a kanály reklamy, tak vhled do jazyka a obrazů socialistické spotřební kultury. - Vychází ve spolupráci s Národním muzeem za podpory Ministerstva kultury ČR.
Specifikace
- Stav: new
- Typ produktu: Historie > Moderní dějiny (19. – 21. století) > Československá republika (1918 – 1991)
- GTIN/EAN: 9788074704499
- Prodejce/Program: KnihyDobrovsky.cz