Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Radek Tahal
Značka: Grada
Dostupnost: in stock
Dostupné v dalších obchodech
Marketingový výzkum - Postupy, metody, trendy - Radek Tahal
Dostupnost: in stock
Kniha: Marketingový výzkum od Tahal Radek
Dostupnost: in_stock
Marketingový výzkum
Dostupnost: in_stock
Marketingový výzkum (Postupy, metody, trendy) - Radek Tahal a kolektiv - kniha z kategorie Marketing
Dostupnost: in_stock
Popis produktu
Nové vydání knihy se uceleně zabývá aktuálními metodami a technikami současného marketingového výzkumu. Svou praktičností a aktuálností poznatků nemá publikace na trhu konkurenci. Uznávaní čeští experti knihu připravili jako odborného průvodce pro všechny, kteří marketingový výzkum využívají – pracovníky marketingu ve firmách a jiných organizacích, realizátory výzkumných projektů a vysokoškolské studenty marketingu. Autoři v knize reflektují moderní technologie a postupy. Jednotlivá témata pojímají prakticky a s ohledem na české podmínky i mezinárodní trh. Seznámíte se s úlohou marketingového výzkumu, se zásadami správných formulací při zadávání výzkumných projektů, poznáte jednotlivé metody a techniky kvantitativního i kvalitativního výzkumu. Zvláštní pozornost je zaměřena na statistické vyhodnocení výsledků a popsány jsou také interaktivní zobrazovací a prezentační nástroje pro marketéry a obchodníky. Autoři představují moderní metody výzkumu jako neuromarketing, oční kamera, kódování emocí či etnografie. Měření médií je věnována samostatná kapitola. Kniha přináší řadu praktických aplikací z oblasti produktových a cenových testů, výzkumu životního stylu i testů reklamních kampaní. Na závěr jsou zmíněna etická pravidla a rady, jak správně postupovat při výběru výzkumné agentury.
Specifikace
- Stav: new
- Typ produktu:Marketing > Marketing
- GTIN/EAN: 9788027135356
- Prodejce/Program: KnihyDobrovsky.cz