Co je nového v médiích - Filip Struhárik

Co je nového v médiích - Filip Struhárik

Značka: Nová beseda

CZK 251.00

Dostupnost: in stock

Zobrazit v obchodě

Dostupné v dalších obchodech

Popis produktu

Orientace v informacích se stává stále složitější, svět médií je vlivem obrovského množství platforem stále nejpřehlednější. Mediální krajina 21. století, v době online žurnalistiky, informačního přehlcení, dezinformací, sociálních sítí a virtuální reality. Jak se proměnila v poslední dekádě, co znamená oligarchizace a co nezávislost médií, čím a jak se změnily redakční rutiny a které hodnoty žurnalistické práce přetrvávají? Reflexe podoby mediálního trhu, modelů financování, výstupů i institucí.

Specifikace

  • Stav: new
  • Typ produktu: Knihy > Odborná literatura > Společenské vědy > Sociologie

Podobné produkty

Další produkty