Business modelování - Jak na business modely v digitálním prostředí - Lucie Meixnerová, Adámek Pavel
Značka: Grada
Dostupnost: in stock
Dostupné v dalších obchodech
Business modelování - Jak na business modely v digitálním prostředí - Lucie Meixnerová, Adámek Pavel
Dostupnost: in stock
Business modelování
Dostupnost: in_stock
Kniha: Business modelování od Adámek Pavel
Dostupnost: in_stock
Business modelování (Jak na business modely v digitálním prostředí) - kniha z kategorie Byznys a management
Dostupnost: backorder
Popis produktu
Kniha poskytuje přehledný rámec problematiky business modelování, kdy aplikuje techniky a nástroje využitelné pro design, navrhování, hodnocení a modelaci nových inovovaných struktur business modelů s přímým transferem poznatků do praxe. I přes dostupné vzory a archetypy business modelu neexistuje žádný předepsaný „ideální“ model pro zaručený úspěch, přesto v knize naleznete návody pro pochopení logiky a smyslu existence podnikatelské entity, které jsou klíčové pro praktické řízení a strategické proaktivní myšlení. Výhodou knihy je komplexnost přístupu dané problematiky business modelování včetně aktuálnosti a reakcí na současné tržní podmínky. Publikace obsahuje případové studie a příklady. Generalizované business modely poskytují prostor pro širší aplikační využití.
Specifikace
- Stav: new
- Typ produktu:Marketing > Podnikání
- GTIN/EAN: 9788027133567
- Prodejce/Program: KnihyDobrovsky.cz