Business modelování - Jak na business modely v digitálním prostředí - Lucie Meixnerová, Adámek Pavel

Business modelování - Jak na business modely v digitálním prostředí - Lucie Meixnerová, Adámek Pavel

Značka: Grada

420 CZK
30 Nejnižší cena za 30 dní: 420 CZK

Dostupnost: in stock

Dostupné v dalších obchodech

Popis produktu

Kniha poskytuje přehledný rámec problematiky business modelování, kdy aplikuje techniky a nástroje využitelné pro design, navrhování, hodnocení a modelaci nových inovovaných struktur business modelů s přímým transferem poznatků do praxe. I přes dostupné vzory a archetypy business modelu neexistuje žádný předepsaný „ideální“ model pro zaručený úspěch, přesto v knize naleznete návody pro pochopení logiky a smyslu existence podnikatelské entity, které jsou klíčové pro praktické řízení a strategické proaktivní myšlení. Výhodou knihy je komplexnost přístupu dané problematiky business modelování včetně aktuálnosti a reakcí na současné tržní podmínky. Publikace obsahuje případové studie a příklady. Generalizované business modely poskytují prostor pro širší aplikační využití.

Specifikace

Podobné produkty

Další produkty