Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

Reklama - Jitka Vysekalová, Jiří Mikeš - e-kniha

Značka: Grada

CZK 254.00

Dostupnost: in stock

Zobrazit v obchodě

Dostupné v dalších obchodech

Popis produktu

eBook: Nové vydání základní české knihy o reklamě je kompletně aktualizované a doplněné o nové trendy a příklady, například v online reklamě nebo oblasti působení a výzkumu efektivnosti reklamy. Začínající marketéři a studenti VŠ v knize najdou vše důležité o tom, jak naplánovat a vytvořit tu "správnou" reklamu, která splní své cíle. Dozví se, jak připravit reklamní kampaň, jak sestavit rozpočet a zvolit média, jak komunikovat s různými cílovými skupinami, účinně využívat slova a barvy, vybrat vhodný název, jméno produktu a logo. Autoři se dále věnují působení reklamy a jejímu měření, radí jak vybrat reklamní agenturu a představují nové trendy v marketingové komunikaci. V přílohách čtenáři najdou užitečné informace o legislativě spojené s reklamou, seznam tisku věnující se marketingu, odkazy na asociace komunikačních agentur a důležité adresy.

Specifikace

  • Stav: new
  • Typ produktu: ebook

Podobné produkty

Další produkty