Voliči, strany a negativní kampaň (Politická komunikace v České republice) - kniha z kategorie Etiketa
Značka: SLON
Dostupnost: backorder
Popis produktu
O vlivu politické komunikace na volební chování, popřípadě voličské preference, toho stále víme velmi málo. Autorka se pokouší zaplnit mezeru v této oblasti a přináší více porozumění pro fungování politické komunikace v českých volbách. Kniha se soustředí zejména na působení negativní reklamy, jež byla jedním z komunikačních formátů, který k nám byl importován z amerického prostředí a znamenal počátek procesu amerikanizace volebních kampaní, tzn. jejich modernizace a profesionalizace. V knize lze najít odpovědi na otázky: Jak funguje politická komunikace v České republice a čím se odlišuje od komunikačních systémů tradičních západních demokracií?Dokáže zákonná regulace usměrňovat podobu volebních kampaní?Jak u nás politické strany využívají negativní reklamu?Může negativní reklama ovlivňovat volební účast, zapojení občanů do politiky apod.? Snahou autorky je přitom nepopisovat vybrané téma izolovaně, ale zabývat se jím v širším systémovém a politicko-společenském kontextu.
Specifikace
- Stav: new
- Typ produktu:Knihy
- GTIN/EAN: 9788074191589
- Prodejce/Program: Martinus.cz