Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí - Byron Sharp - e-kniha

Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí - Byron Sharp - e-kniha

Značka: Via

CZK 399.00
30 Nejnižší cena za 30 dní: CZK 399.00

Dostupnost: in stock

Zobrazit v obchodě

Dostupné v dalších obchodech

Popis produktu

eBook: Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.

Specifikace

  • Stav: new
  • Typ produktu: ebook
  • Prodejce/Program: KnihyDobrovsky.cz

Další produkty