Ultimátní seznam slev na českém internetu

E-kniha: (NE)spokojený zákazník - náš cíl?! od Nový Ivan
Značka: Grada
Dostupnost: in_stock
Zobrazit v obchoděPopis produktu
Služby poskytované zákazníkům, přístup prodejce a celé firmy, to, jak nákup proběhl a co jsme v jeho průběhu zažili, všechny pozitivní a negativní prožitky spojené s nákupem - právě to je pro zákazníka rozhodující, když zvažuje, u které firmy bude nakupovat. Firmy a prodejci, kteří toto vědí, dokážou zákazníkovi nabídnout nejen správný produkt, ale k němu také příjemný zážitek a vynikající služby, které přivedou zákazníka k firmě či do prodejny i příště. A to je cíl každého podnikatele a prodejce. První část této ojedinělé knihy vás provede úskalími rozpoznávání přání zákazníků, motivace jejich nákupů a charakteristikami osobnostních typů zákazníků včetně těch "obtížnýchh". Druhá část je věnována zejména prodejcům, kteří se v ní dozví vše, co potřebuje znát a jak by měl jednat skutečný profesionál - od vedení úspěšného prodejního rozhovoru přes reakce na zákazníkova přání až po zvládání jeho námitek a pochybností. Čtivý a srozumitelný text doplňuje mnoho praktických tipů a příkladů.
Historie cen (posledních 90 dní)
Specifikace
- Stav: new
- Typ produktu: Podnikání ekonomie a finance > Obchod a prodej
- GTIN/EAN: 9788024762876
- Materiál:
- Pohlaví:
- Barva:
- Prodejce/Program: Grada CZ/SK