Ultimátní seznam slev na českém internetu

E-kniha: Marketing a management muzeí a památek od Kesner Ladislav
Značka: Grada
Dostupnost: in_stock
Zobrazit v obchoděPopis produktu
Jakým dilematům a rizikům čelí kulturní organizace u nás i ve světě? Jsou zahraniční modely a zkušenosti aplikovatelné v českých podmínkách? To jsou jen některé z otázek, na které se snaží najít odpověď tato první česká monografie o marketingu a strategickém řízení muzeí a památek. Autor věnuje zvláštní pozornost procesům spotřeby kulturních statků, vnímání muzejních objektů a expozic a analýze produktu muzeí a památek jako východisku marketingové činnosti kulturních organizací. Podrobně se zabývá kulturní kompetencí jako kritickým faktorem, který ovlivňuje poptávku současného publika po muzeu, a ukazuje, že organizace prezentující kulturní dědictví mohou v konkurenci stále širšího spektra volnočasových aktivit obstát jen tehdy, pokud svým divákům otevřou cestu k výjimečným prožitkům. Kniha je určena především pracovníkům muzeí, galerií, památkových objektů, jejich zřizovatelům, pracovníkům státní správy a samosprávy, profesionálům z oblasti turistického průmyslu a studentům.
Historie cen (posledních 90 dní)
Specifikace
- Stav: new
- Typ produktu: Podnikání ekonomie a finance > Marketing a reklama
- GTIN/EAN: 9788024763644
- Materiál:
- Prodejce/Program: Grada CZ/SK