E-kniha: Marketingový management destinací od Palatková Monika

E-kniha: Marketingový management destinací od Palatková Monika

Značka: Grada

CZK 229.00 CZK 195.00 Sleva 15%

Dostupnost: in_stock

Zobrazit v obchodě

Dostupné v dalších obchodech

Popis produktu

Publikace uznávané autorky je určena jak studentům vysokých a středních škol zaměřených na turismus, tak institucím zabývajícím se rozvojem turismu v destinaci na národní, regionální a lokální úrovni a firmám působícím v destinacích. První část je zaměřena na marketingovou strategii destinace, zejména na marketingový mix. Druhá část knihy se zabývá systémem řízení destinace z hlediska vytváření institucionální struktury destinace a organizace marketingového řízení destinace i možností financování systému řízení destinace. Autorka předkládá též různé formy partnerství mezi veřejným a soukromým sektorem. Třetí blok se věnuje řízení kvality v destinaci, tvorbě a udržování informačních systémů destinace či řízení udržitelného turismu v destinaci. V závěru se seznámíte s nástroji hodnocení, měření a kontroly úspěšnosti marketingového řízení destinace. Součástí knihy je též stručný přehled aktuálních aktivit EU v marketingovém řízení destinací.

Historie cen (posledních 90 dní)

Specifikace

  • Stav: new
  • Typ produktu: Podnikání ekonomie a finance > Cestovní ruch
  • GTIN/EAN: 9788024772103
  • Prodejce/Program: Grada CZ/SK

Podobné produkty

Další produkty